niedziela, 23 stycznia 2011

Three swallows

Co potrzeba? :)
* kawałek materiału (mój pochodzi ze starej, czarnej podkoszulki)
* wzór jaskółki wycięty z papieru
* klej do tkanin (ja kupiłam za 2,00-2,50zł na Allegro)
* żelazko
* nożyczki
* pergamin
* srebrne koraliki
* mydełko krawieckie

1. Na przygotowanym materiale...


2. ... za pomocą mydełka krawieckiego...


3. ... wykorzystując wycięty z papieru szablon jaskółki (kształt znalazłam w googlach) ...


4. ... odrysowujemy jaskółkę ...


5. ... i wycinamy :) 


6. Przy pomocy zrobionej z papieru "łopatki" ... 


7. ... nabieramy kleju do tkanin w proszku:


8. Teraz chyba najtrudniejszy moment. Trzeba nasypać na bluzkę proszek w kształcie naszej aplikacji. Najlepiej położyć aplikację na bluzce i odchylając ją po kawałku podsypywać klej.

9. Teraz wystarczy przykryć aplikację pergaminem lub papierem do pieczenia i zaprasować żelazkiem. Klej się roztopi przyklejając aplikację do tkaniny.


 10. Ja dodatkowo przyszyłam wokół dekoltu zwykłe, srebrne koraliki:


11. Efekt końcowy:


 Enjoy! :) 

7 komentarzy:

ktoś ;p pisze...

ładna bluzka :))

Julischka pisze...

fajne DIY :) Może kiedyś zbiorę siły i sama ozdobię sobie bluzkę.

Anonimowy pisze...

Fajny ten twój blog i pomysły ciekawe, zamieszczaj więcej postów! :-)

katarzyna pisze...

Rewelacyjny blog, brakuje takich i z chęcią sobie poobserwuję :)

darkdot pisze...

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :):*

Anonimowy pisze...

dark piękny ten sweterek :slina: Pozdrawiam elmoska :*

Anonimowy pisze...

super! musze sobie taki zrobic ;p